Preguntes més freqüents sobre el Webmail

 

1. No puc iniciar la sessió i m'apareix el missatge "La vostra sessió no existeix o ha expirat."
Si estàs posant el teu codi d'usuari i la teva contrasenya correctament, prova d'eliminar les galetes o cookies del teu navegador (Firefox, Chrome, Explorer...) i torna a intentar-ho.

2. Com selecciono un o més missatges amb l'ús del teclat?
Mitjançant l'ús del ratolí i la tecla "CTRL" pots seleccionar un o varis missatges, i amb la tecla "SHIFT" (la tecla de les majúscules) pots seleccionar un rang de missatges, és a dir, el missatge d'inici i el missatge de fi de tota una selecció de missatges seguits.

3. Com marco un o més missatges com a spam?
Amb el Webmail Nou no pots enviar missatges a la secció SPAM. Pots eliminar el missatge i, si de l'adreça en qüestió t'envien sempre SPAM, pots afegir-la a la llista negra de l'aplicació de AntiSpam de TINET (pestanya Preferències). Més informació: Manual de l'AntiSpam

4. Com canvio un o més missatges de carpeta?
Seleccionem el o els missatges que volem canviar de carpeta i els arroseguem fins a la nova carpeta on els volem posar.

5. Com sé l'espai que em queda lliure a la bústia?
Vés a la pàgina principal del Webmail, en la qual apareix la Safata d'entrada, al peu de la columna de l'esquerra hi apareix un petit gràfic rodó. Aquí s'indica el percentatge de l'espai total que tens ocupat.

6. Com puc sol·licitar la confirmació de lectura d'un missatge?
Des de la finestra de redacció, a la part superior del correu que vols redactar (a l'extrem dret), hi apareix una petita fletxeta, si hi fas clic se t'apareixeran noves opcions en la capçalera, entre les quals "Confirmació de recepció", la qual pots marcar.

7. Accedeixo al webmail i no trobo els missatges?
Assegura't que no tens configurat el teu gestor de correu de l'ordinador (Outlook, Thunderbird, Mail Mac...) o del teu dipositiu mòbil perquè, un cop descarregats els missatges, aquests s'esborrin automàticament del servidor (webmail).