Jornada sobre eines i tendències en la reputació online del sector turístic i de lleure

08.06.2015

'La gestió de la reputació on-line: eines i tendències', dóna nom a la Jornada que divendres, 12 de juny tindrà lloc a l'Aula Magna de la Facultat de Turisme i Geografia de la Universitat Rovira i Virgili. Les sessions estan adreçades a empresaris i professionals del sector turístic, el lleure i la restauració, a gestors de destinacions i recursos turístics i a responsables de les àrees de marqueting, imatge i comunicació del sector turístic. 

Redacció TINET / PCT La jornada serà inaugurada per Marta Nel·lo, degana de la Facultat de Turisme i Geografia de la Universitat Rovira i Virgili, i Octavi Bono, director del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona. Compta amb una primera part formada per dues xerrades d'experts en la matèria, Assumpció Huertas, professora dels Estudis de Comunicació i membre del grup d’investigació Asterisc de la Universitat Rovira i Virgili, amb el títol 'La reputació online al turisme i la seva avaluació a través dels mitjans socials'; i Rafael González, soci director de Vivential Value, amb el títol 'Reputació Online 360º: com ser més competitiu en turisme gràcies a l’opinió dels clients?'.

La jornada està organitzada pel Par Científic i Tecnològic Turisme i Oci i el Patronat de Turisme de laDiputació de TarragonaLa segona part de la jornada consisteix en una taula d'experiències d’excel·lència en la gestió de la reputació online moderada per Marta Farrero, directora tècnica del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, en la que coneixerem l'estratègia de gestió per part de Marta Domènech, gerent de l’Hotel-Hostal Sport de Falset; Quintín Quinsac, Copropietari del restaurant AQ de Tarragona; Margarita Calderón, Responsable d’Imatge i Comunicació de Cambrils Park Resort, Camping Resort Sangulí Salou i Complex Esportiu Futbol Salou; i Gemma Suñer, Responsable del Departament Online del Patronat de Turisme de Costa Brava Girona.

La cloenda serà a càrrec de Salvador Anton Clavé, director científic del Parc Científic i Tecnològic de Turisme i Oci de Catalunya amb les conclusions i apunts sobre el futur de la reputació online al sector turístic.

Podeu descarregar en aquest enllaç el programa complet de la jornada #ReputacioOnlinePCT
Les inscripcions són gratuïtes però cal confirmació d'assistència per limitació de l'aforament (meritxell.fuguet@pct-turisme.cat o en aquest formulari)

Aquesta jornada és organitzada pel Laboratori d'Innovació i Intel·ligència Turística del Parc Científic i Tecnològic de Turisme i Oci de Catalunya juntament amb el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona i en col·laboració amb la Facultat de Turisme i Geografia de la Universitat Rovira i Virgili